26 יוני 2009

ארטיקים וגלידות

הקיץ הגיע ועימו החום הכבד והלחות המגעילה. מה יותר טוב להצטננות מאשר גלידה טובה או ארטיק צונן. אינני מנסה כל גלידה ללא סוכר או ארטיק דיאט, שיוצאים לשוק. אמליץ על אלו, שנראים לי ואני משתמשת בהם ולכן אין לי צורך לנסות אחרים. אני הכי אוהבת את הסנדויצים ללא סוכר של פלדמן (או בשמם של בני דורי- קאסטות). מדובר בסנדויצים העשוים משני בסקויטים קטנים הממולאים בגלידת וניל וגלידת שוקו. בדיוק כמו גלידת סנדויץ אמיתית. טעמם נהדר בעיקר אם ממתינים חצי דקה מהוצאת מהמקרר ועד אכילתם. כל סנדויץ מכיל חצי פחמימה (ביסקוויט גדול = חצי פחמימה).
פעם ניסיתי גם את הטילון דיאט של פלדמן ולא אהבתי. הגביע היה רך מידי ולא לטעמי. מבחינתי הוא לא השתווה לקסטה.
גם הגלידות דיאט של גלידל טעימות בייותר. ניתן לקנות בטעמים רבים. אני אוהבת בעיקר את הוניל. כמובן שישנם עוד סוגים של גלידות דיאט בטעמים שונים. חשוב להשוות את כמות הפחמימות למנה. הבעיה הגדולה עם הגלידה, שניתן לקחת מנות בגודל שונה. אם אומרים לנו שחצי כוס זו מנה, מה גודל הכוס? לקקנית כמוני תמדדוד חצי כוס עם כוס זכוכית גדולה או ספל ולא כוס פלסטיק של מכשירי מים. אם אקח כזו כוס, אמלא יותר מחצי כוס. לכן, אני מעדיפה את הארטיקים. מנות קצובות ומדודות ואי אפשר להתבלבל בכמותן. אינני יודעת בדיוק כמה פחמימות מכיל כל ארטיק. אני יודעת שמבחינת מנות של דיאטה, כל שני ארטיקים כאלו שווים למנת חלב (חלבון חלבי). כמו כן יש את הארטיקים פלדמן העשוים מסורבט. הארטיקים מאד טעימים ואינם מכילים פחמימות רבות. כל ארטיק מכיל 1.4 גרם פחמימות. ישנם טעמים של: לימון, פטל, אשכולית אדומה, פסיפלורה וכדומה.. אני אישית אוהבת מאד את טעמה של האשכולית האדומה. כל ארטיק מכיל 17 קלוריות.
מי שרוצה לחסוך בקלוריות ימצא ארטיקים רבים ללא סוכר שבכל אחד מהם יש כ-6 קלוריות אך טעמם ירוד בהרבה.
בקיצור, המבחר בהחלט גדול. אם רוצים משהו מתוק וקר, המבחר גדול.
לסיכום, אני אוהבת את הגלידות והקרטיבים של פלדמן.

תהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה