28 ינואר 2013

איפה עוד אפשר לבלות עם צליאק

כבר סיפרתי על קפה ארומה וקפה גרג שמספקים לחמניות ופוקצות ללא גלוטן ואפשר להרכיב שם את כל הכריכים מהתפריט.

לא מיזמן ראיתי כתבה מעניינת ב- YNET המספרת על עוד מקומות ואזהרות לרגישים לגלון.

למה לרגישים לגלוטן? כי מי שעושה דיאטה ללא גלוטן לא יפגע אם האוכל יבוא במגע עם גלוטן.

לעומת זאת אני חושבת שזאת שטות אם כמו בכתבה ביקשו מהמסעדה לחמם לחמניה ללא גלוטן שהביאו. 

ברור שאין למסעדה מיקרוגל מיוחד עבור דיאטת ללא גלוטן. לא ניראה לי שמישהו שיש לו צליאק באמת יבקש את זה.

בכתבה אפשר למצור עוד מקומות כמו פיצה האט ופלפל בריבוע שבהחלט מגמישים ומרחיבים את סוגי הבילויים כולל הזמנת אוכל הבייתה.

לאט לאט אני צוברת ניסיון עם רגישות לגלוטן כמו שמעל 37 שנה רכשתי ניסיון על סוכרת.

היום לדוגמא יצאתי מהבית לשתי פגישות רצופות ולא ידעתי מתי אחזור ולכן יצאתי עם שתי לחמניות ללא גלוטן.

מה שבטוח שיהיה

סודות התיכנון שקיבלתי מהסוכרת:
זה לא אומר שאם אקח לא יהיה מצב שאזדקק לזה.

אך אם אזדקק, יהיה לי פיתרון ולא אשנה את תוכניותי.

אם אהיה רעבה תהיה לי לחמניה בתיק.
אוכל לאכול רק אותה או לצרפה לעוד פריטים.
אם אשב בבית קפה, אבקש ריבה, חמאה או גבינה לשים בלחמניה.

אולי אזמין סלט מתאים ותהיה לי לחמניה לאכול איתו במקום הלחם שמגישים בבית הקפה.

בהצלחה
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה