29 ספטמבר 2010

להתקדם עם המדע

בחצי שעה האחרונה נחשפתי לעולם הוובינר: הרצאות אינטרנטיות. המגיש אצלו בבית כל המאזינים אצלם בבית וכולם יושבים מול המחשבים שלהם: לא מגולחים, לא מסורקים ואולי אפילו בפיג'מה.

אני כל פעם נדהמת מחדש מהיכולות של הכלי:
שקפים,
שאלות ותשובות בשידור חיי
והמדהים מכל: מספר מגישים במקומות שונים בארץ וכולם מדברים בנייהם ואני שומעת כאילו אני יושבת איתם בחדר.

בגלל שלקוחות רבים שלי הם ישראלי בחו"ל ויש גם ישראלים הגרים בארץ אך במקומות מרוחקים שלא יכולים להגיע למרכז, החלטתי השבוע שאין ברירה אלא להתחיל להתנסות. כבר ביצעתי היתנסות אחת עם חברים ואני מתכננת עוד אחת גם בליווי שקפים.

והכל לקראת הוובינר הראשון שיתקיים ביום רביעי ה-6.10.

כל מי שירשם יקבל כתובת אינטרנט לדף גישה לוובינר. הדף מכיך כפתור "נגן" ותיבת שאלות.

כדאי להרשם ולהשתתף איתי ועם אחרים בחוויה.

כבר התחלתי ליצור קשרים עם אורחים שירחיבו את עולמינו עוד יותר.

להתראות ביום רביעי בשעה 21:00.

איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה