14 מרץ 2009

שתיה חמה על בסיס חלב

אין כמו לשבת בבית קפה ולהתפנק על כוס קפה הפוך חם וטעים. אני לפחות מכורה על זה וכמובן שיש לי צורך בזה גם כשאני בדרכי לפגישה. אני מכירה גם כאלו שאוהבים משקאות חמים אחרים המבוססים על חלב.

ולמה אני כותבת על זה היום? חשוב לדעת שבכוס חלב יש הרבה פחמימות בעלות אינדקס גליקמי גבוה. רק היום סיפרה לי מישהי, שבד"כ שותה כוב קטנה של קפה הפוך, על שינויי הסוכר שהיו לה היום. התחלנו לנתח מה היא אכלה ושתתה ומהר מאד הגענו לקפה הפוך. "אבל תמיד אני שותה קפה הפוך" היא אמרה, אך התברר שתמיד היא שותה כוס קטנה והפעם היא שתתה כוס גדולה. להערכתי, כוס גדולה מכילה לפחות שתי כוסות חלב.

ובכן, עצתי להתמודדות עם משקאות המבוססים על חלב הוא להזמין את המשקה חצי מים או חצי חלב או לא לשתות יותר מכוס קטנה. פעם חשבתי שרק לי יש דרישות של "לא למלא את כל הכוס בחלב" ובבתי הקפה השונים דוגמת ארומה וארקפה הודיעו לי שיש כפתור מיוחד בשביל זה "על בסיס מים". נסו ותוכחו בעצמכם: גם זה טעים וגם ככה אפשר להנות מכום קפה הפוך או כוס צ'אי.

איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה