17 אפריל 2015

חומוס דל שומן

כבר סיפרתי לכם שהחלטתי לנסות את שיטתו של דר ניל ברנרד.
 בגדול "טבעונות דלת שומן".
עד עכשיו זה עובד נהדר וההשפעות של זה מאד בולטות.

מודה. עדין קשה לי לאכול את כמויות הפחמימות שהוא ממליץ עליהן.
אני גם לא עושה את השיטה אחד לאחד.
אני משתדל להמעיט בשומנים (גם טובים) ככל האפשר.
בכל מקרה, אני אוכלת יותר פחמימות ולוקחת פחות אינסולין.

עדין יש לי חוסר יציבות, אבל זה קצר יותר בזמן.
כלומר, פעם זה לקח יומיים שלושה והיום זה מסתיים אחרי יממה או פחות.
עכשיו, שאני מודעת לנושא "דל שומן",
 אני חושבת שאולי זאת היתה הסיבה שזה לקח כל כך הרבה זמן.
בימים כאלו אכלתי בעיקר טחינה, אגוזים ושקדים וזה כנראה החריף את המצב.
בנוסף,אני מתמודדת עם  פחות ימים כאלו,
לדעתי חלקם גם נגרמו בגלל עודף שומן.

בכל מקרה, השבוע לקחתי רעיון מהספר שלו: ממרח חומוס.
הכנתי חומוס עם כל התבלינים אבל בלי הטחינה.

בישלתי את גרגרי החומוס.
טחנתי אותם בבלנדר עם חלק מהמים, לימון, שום ומלח.
יצא טעים מאד.

ברור שחומוס עם טחינה יותר טעים.
אין ויכוח.
אבל טעים ומספק ממרח נהדר.

בתאבון ולהתראות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה