03 נובמבר 2014

היום האחרון להרשמה למחזור הראשון של הקורס האינטרנטי - שאלות נוצות

שלום
היום מסתיימת ההרשמה למחזור הראשון
של הקורס האינטרנטי
"9 צעדים להצלחה עם בעיות סוכר".
להזכירכם - הקורס מועבר דרך האינטרנט,
וניתן לצפייה מכל מקום בארץ או בעולם,
ובכל זמן שנוח לך.
כמו כן, אני חוזרת ומדגישה כי אני נותנת
אחריות מלאה על הקורס, וכספך יוחזר לך במלואו
אם הקורס לא יענה על ציפיותיך
רבים הביעו התעניינות בקורס, וכצפוי גם קיבלתי
הרבה שאלות מהמתעניינים.
להלן תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות:
שאלה:  איפה ומתי יערך הקורס?
תשובה: זהו קורס אינטרנטי.המשמעות היא שהוא נגיש
            בכל זמן ובכל מקום דרך רשת האינטרנט.
            כל אחד צופה בקורס במחשב שלו בזמנו הפנוי.
            זאת הסיבה שהוא מתאים לכל אחד בארץ או בעולם
שאלה:  מה אם יהיו לי שאלות על הנאמר בקורס?
תשובה: בדיוק למטרה זו, הקורס כולל גם שלושה מפגשים אינטנטיים ופגישה אישית.
            לאחר כל שלושה שיעורים, אני עורכת מפגש אינטרנטי 
            של שאלות ותשובות על החומר הנלמד בשיעורים אלו.
            במקרה של שאלות מורכבות יותר או בעלות גוון אישי יותר,
            ניתו יהיה לדון בהם במהלך הפגישות האישיות.
שאלה: אני מתגוררת ביפן.
           בגלל הפרשי השעות, לא אוכל להשתתף במפגשים האינטרנטיים
תשובה: המפגשים האינטרנטיים מוקלטים, וזמינים תמיד למשתתפי הקורס.
            תוכלי לשלוח לי מראש את השאלות שיש לך,
            ואח"כ להאזין להקלטה.
שאלה: האם חייבים להגיע אליך כדי לממש את בונוס הפגישה האישית?
תשובה:הפגישה האישית יכולה להתקיים אצלי במשרד, אך ניתן
            לקיימה גם בטלפון או בסקייפ.
            במקרה של שיחת טלפון או סקייפ, ניתן לחלק את  
            הפגישה לשלוש פעמים - כל פעם 20 דקות.
            חלוקה זו תאפשר לך לקיים איתי שיחה אישית אחרי המפגש האינטרנטי,
            ולדון בהתאמה אישית עבורך של הנושאים המעניינים אותך.  
שאלה: לאחרונה שקלתי להגיע אליך לפגישת ייעוץ אישית.
           האם הפגישה האישית הניתנת כבונוס בקורס
           יכולה להתאים להתייעצות אישית
          או שהיא מוגבלת לתכני הקורס בלבד?
תשובה: הפגישה האישית יכולה לשמש אותך לכל נושא שתבחר,
            בין אם זה העמקה בתכני הקורס ובין אם זה התייעצות אישית
            בנושאי ההתמודדות האישית שלך.
            אם ממילא התכוונת לקיים פגישת ייעוץ,
            משתלם לך ביותר להרשם לקורס,
            וכך לקבל בנוסף
            גם את תכני הקורס, ספר אינטורנטי, כניסה זוגית לכנס.  
הערה חשובה: בונוס הפגישה האישית אינו תקף במקרה
                     של ביטול ההרשמה והחזר כספי
                     (וזאת בניגוד לשאר הבונוסים שישארו שלך גם במקרה של ביטול).
שאלה: אני גר בארה"ב ולא אוכל להגיע לכנס.
           האם אני יכול לשלוח את הורי?
תשובה: כמובן. זאת המטרה.
            הכניסה לכנס ניתנת להעברה.
           רק תודיע לי למי זה עובר, ואסדיר זאת.
שאלה:  במקרה שלא אהיה מרוצה, מה גובה דמי הביטול?
תשובה: האחריות שאני נותנת הינה מלאה.
            כספך יוחזר לך במלואו ללא דמי ביטול וללא אותיות קטנות.
            ויתרה מזה, 
            כל הבונוסים, פרט לפגישה האישית, ישארו שלך  גם במקרה של ביטול.
מקווה שהדברים ברורים עכשיו.
כמו שאמרתי,
היום זהו היום האחרון להרשמה למחזור הראשון
בהנחה של מעל 30%, בונוסים בשווי 693 ₪
וגם אחריות מלאה.
עכשיו בהשקעה של 672 ₪
בשישה תשלומים (112 ₪ לחודש)
או 597 ₪ בתשלום אחד
בשאלות ניתן לפנות לאורלי 058-7958768
שלך 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה