28 מאי 2013

פלאפל ללא גלוטן

היום הבתובבתי בתל-אביב ליד קניון עזריאלי.

נכנסתי לפאלפל ג'נה שבבית קלקא על דרך בגין (ממש ליד עזריאלי).

הובטח לי שבפלאפל אין גלוטן וגם לא בציפס.
אני כבר רגילה שמקומות שמכינים שניצלים או מטגנים אחרים מטגנים את הציפס עם מאכלים אחרי שמכילים גלוטן.

להפתעתי הציפס מטוגן באותו השמן של הפלאפל בלבד כך שגם הוא ללא גלוטן.

אומנם אין להם פיתה ללא גלוטן דבר שלא הפריע לי.
אני כבר יודעת שבפיתה ללא גלוטן יש ביצה כך שממילא לא הייתי אוכלת אותה.

קיבלתי 12 כדורים ענקיים של פלאפל ב-10 ש"ח ושקית גדולה של צ'יפס.
אפשר לקבל גם הרבה סלטים וחמוצים אך אני מיהרתי לדרכי.
חגיגה אמתית.

ומה עם הסוכרת? כמה מנות פחמימה יש בזה:
בד"כ אני מעריכה 5 כדורי פלאפל במנה פחמימה אך אלו היו גדולים במיוחד.
לכן, אכלתי 4 כדורים וכמות השקולה לכוס צ'פס וספרתי הכל כשתי מנות פחמימה.
אחרי שעתיים הייתי צריכה תיקון קטן.
היקפאתי הרבה כדורים לחגיגה הבאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה