20 אוקטובר 2012

נמצאה הדרך לחיים טובים עם סוכרת




כמעט 40 שנה אני מתמודדת עם סוכרת.

20 השנים הראשונות היו הקשות ביותר.

לא הבנתי הרבה מה זה הסוכרת וגם הרבה לא היה ידוע.

ידעתי שהלבלב שלי הפסיק ליצר אינסולין ושעלי להזריק אינסולין במקומו.

סוגי האינסולין בשנים הראשונות היו  מאד בעיתים:
אינסולין חזיר, אינסולין בקר.

גם גלוקומטר לא היה ובדיקות  HbA1C לא היו קיימות.

קשה היה להבין מה גורם להיפוגליקמיה או היפר גליקמיה וגם כמה אינסולין בדיוק לקחת לא היה ברור.

לאט לאט יצא האינסולין ההומני. אומנם הוא לא היה טוב כמו האנאלוגי (לנטוס, לבמיר, היומלוג, אפידרה, נובורפיד ועוד) אבל הוא היה הרבה יותר צפוי מאשר אלו שהופקו מהחיי.

גם גלוקומטרים הומצאו ואפשר היה לבדוק את אמת הסוכר בדם ולהבין יותר טוב את התחושות ולצפות יותר טוב לבאות.

המצב בהחלט השתפר את עדין לא היה טוב. 

קשה היה במיוחד כשהיתה לי בעיה או חוסר הבנה למה זה קורה לי או חוסר ידיעה של מה לעשות ולא היה את מי לשאול.

הייתי צריכה לחכות עד לפגישה עם הרופא המומחה לסוכרת או הדיאטנית המיוחדת לסוכרת כדי שיעזרו לי.
לא תמיד היה להם ניסיון עם הבעיה שלי ולא תמיד היתה להם תשובה.

פעמים רבות התשובה היתה לנסות את זה או את זה או את זה ולראות מה הפתרון המתאים או מה הבעיה.
אך מי יעזור לי לנתח את התוצאות שקיבלתי?

היום אחרי 37 שנה ועבודה עם אלפי לקוחות מרוצים אני מבינה הרבה יותר טוב את הדברים ויודעת לנתח מצבים.
לפעמים אני מפנה אל הרופא אך מספקת לו עיניים. שיבין מה הבעיה ויתן פיתרון.

לכן, אם אתה סובל מסוכרת או אם את סובלת מסוכרת, יש לי פיתרון בשבילכם.

כיצד פועל המועדון?

- כל אחד מחברי המועדון מקבל בכל שבוע רבע שעה של שיחה אישית עימי, בה הוא יוכל לשאול שאלות אישיות

- בנוסף, כל חבר מועדון מקבל
אחת לחודש בדואר את העלון "אופטימיות מתוקה"

- עם הרשמה תתקבל
גישה אינטרנטית לכל העלונים הקודמים

- בנוסף, חברי המועדון זכאים
ל-20% הנחה על כל הפעילויות והשרותים של איריס פלג, סדנאות, כנסים, שעות יעוץ, ערכות, קורסים אינטרנטיים ועוד. יש כפל מבצעים.

מה ההשקעה שלך במועדון ובעצמכם?

197 ש"ח לחודש בלבד בהתחייבות של שלושה חודשים.
ניתן לרכוש מראש חברות במועדון לשלושה חודשים קדימה בהשקעה של 497 ש"ח.

מדוע אתם מתחייבים לשלושה חודשים לפחות?

איזון הסוכרת הוא לא רק איזון הסוכר בגוף אלא איזון החיים.
מאחר ומדובר בתהליך שמשפיע על כל היבט בחייכם, יש צורך להפנים את השיטה ולישמה בצורה הנכונה לך ולמשפחתך.
בעזרת שיטת איריס פלג לאיכות חיים עם סוכרת שתקבלו במועדון, יהיו לכם את הכלים להביא לאיזון לחיים שלכם ושל משפחתכם לאורך זמן.

נשמע מעולה, איך מצטרפים למועדון? 
נכנסים לדף המיוחד באתר, ממלאים את הטופס, וממשיכים לתשלום.
תוך 24 שעות אוודא את התשלום ואקבע מועד לשיחה הראשונה.
בהצלחה
שלך 
איריס 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה