18 אוגוסט 2015

אפונה ירוקה

לארוחה מיוחדת החלטתי להכין מרק אפונה,

שהחבר'ה שלי אוהבים.
תמיד הכנתי את המרק מאפונה יבשה 
שנחשבת כבעלת איכות פחמימה טובה יותר.
אבל לאחר שסיפרו לי שהמרק טעים יותר
עם אפונה ירוקה, החלטתי לנסות.
בביקור השבועי בסופר, ניגשתי לבחור אפונה למרק,
כשלפני שתי אפשרויות - אפונה קפואה בשקית,
או בקופסת שימורים, מהסוג שאינו מכיל חמרים משמרים.
כדרכי, אני בודקת היטב
את הסימון התזונתי על האריזות, 
כדי למצוא את המוצר שמכיל הכי פחות פחמימות
וגם לודא שאינו מכיל חומרים משמרים.
בבדיקה שלי, גיליתי משהו שהדהים אותי.
חזרתי ובדקתי שוב, וגם צילמתי 
כדי לודא שלא טעיתי.

סוכרתיים בהחלט צריכים להיות מודעים לזה
כי זה משפיע על הסוכרת ואיזונה.
את תוצאות הבדיקה רשמתי בטבלה
והעליתי לדף מיוחד באתר שלי,
כדי שאוכל לשתף אתכם בתגלית.
מלבד התוצאות המפתיעות לגבי אפונה,
יש כאן גם מסקנות חשובות לא פחות,
לגבי הצורך בבדיקת הסימון התזונתי והתכולה
של כל מוצר מזון באשר הוא.

לא להסיק שכולם זהים.
יש הבדלים
כדאי מאוד להיכנס ולקרוא.
עוד על אפונה ירוקה:
==> כאן <==

להתראות ובתאבון
איריס, מומחית לחיים עם סוכרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה