21 יולי 2015

כנס עולמי - חיים טובים עם סוכרת

לפני שנתיים ערכתי כנסים ברחבי הארץ:
כרמיאל, קרית טבעון, באר-שבע, הרי ירושלים, נתניה ועוד.

רבים לא הכירו אותי אז או שהמועד לא התאים להם.

נכון לעכשיו, כל שלושה חודשים אני עורכת כנס
בבית ציוני אמריקה בתל-אביב.
בכל פעם שאני מודיע על הכנס, אני מקבלת מיילים בסגנון:
מתי תגיעי לחיפה?
לתושבי הדרום לא מגיע?
לצערי אני גר בניו-יורק ולא בארץ באותו תאריך
מה עם ירושלים?
ועוד ועוד

נענתי לאתגר. רוצה לעזור לכולם.
כזה שיתאים לכולם באשר הם:
בכל מקום בארץ ובעולם.
לא חשוב מתי הם עובדים, איפה הם גרים ועוד.
הם יכולים להאזין ולצפות כשמתאים ונוח להם.

מיתרונות הכנס האינטרנטי:
1. נגישות: בכל מקום ובכל זמן
2. זמינות: כמה פעמים שרוצים כד שהכל ברור
3. שאלות: אומנם זה כנס אינטרנטי, אבל אני נותנת הזדמנות לשלוח לי שאלות במשך חודש
4. מחיר: אפשר להרשם לכנס פעם אחת ושני בני הזוג צופים בו 
5. ענין: אם הנושא לא מענין או כבר ידוע, אפשר לעבור לנושא הבא

לא סתם אני מכנה את הכנס "כנס עולמי".
גם בטיבו ויתרונותיו וגם כי ניתן ליצפות בו
בכל מקום בעולם.

הרבה שעות וימים  השקעתי בהכנת הכנס האינטרנטי.
גם צילומים רבים וגם עריכה.
הכנס תומחר ב-62 .

עכשיו במחיר מבצע:
39  במקום 62 

בנוסף, אני מעניקה בונוס מיוחד ל-300 הנירשמים הראשונים:
(ספר דיגיטלי:  "מידע ועצות שימושיות לחיים טובים עם סוכרת" (שוווי 47 ש"ח
אין ספק שהכנס והספר משלימים זה את זה. 
שווה וכדאי!

שימו לב, מי שממהר להרשם מקבל בונוס ששוויו גדול ממחיר הכנס.
רבים כבר נרשמו.
למה לחכות ולפספס את הבונוס?

היכנסו והרשמו==> כאן <==

איריס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה