שלום לכולם
לא, אני לא מתכוונת לתת פה טיפים איך להוציא מהר רישעון נהיגה עם סוכרת סוג 1. לזה יש את נעמה העובדת הסוציאלית של האגודה לסוכרת נעורים והיא עושה את עבודה בצורה מעולה.
הרבה פעמים אני נותנת לימוד נהיזה כאנלוגיה להיתמודדות עם סוכרת .
בהתחלה הכל מורכב ומסובך ולאט לאט כל הפעולות נעשות אוטומטיות. לעיתים יש מכשול שמצריך הורדת הילוך ולחיצה על הברקס ולפעמים צריך לעצות ממש. לטפל במכשול ולהמשיך הלאה.
בני התחיל עכשיו ללמוד נהיגה. הסיפורים שלו לאחר השיעורים מתאימים בדיוק לאנלוגיה הזו.
לאחר השיעור הראשון והשני (שיעור כפול) הוא אמר שהוא התמודד עם צורת חשיבה אחרת. היה לו קשה גם לעשות וגם לחשוב.
לאחר השיעור השלישי הוא אמר כי המעבר מ-40 קמ"ש ל-70 קמ"ש היה קשה יותר מהמעבר מ-70 קמ"ש ל-90 קמ"ש.
בסוף השיעור המורה אמר לו שהוא צריך להסתכל יותר במראות ולהוריד הילוכים בעצירה.
גם בהתנהלות נכונה עם הסוכרת זה כך בדיוק. קשה מאד בהתחלה ואח"כ השינויים קלים יותר ותמיד אפשר להשתפר עוד (כן, גם אני).
כמו בנהיגה, זה אפשרי גם אם זה נראה בהתחלה בלתי אפשרי.
סופשבוע נעים לכולם
איריס
לא, אני לא מתכוונת לתת פה טיפים איך להוציא מהר רישעון נהיגה עם סוכרת סוג 1. לזה יש את נעמה העובדת הסוציאלית של האגודה לסוכרת נעורים והיא עושה את עבודה בצורה מעולה.
הרבה פעמים אני נותנת לימוד נהיזה כאנלוגיה להיתמודדות עם סוכרת .
בהתחלה הכל מורכב ומסובך ולאט לאט כל הפעולות נעשות אוטומטיות. לעיתים יש מכשול שמצריך הורדת הילוך ולחיצה על הברקס ולפעמים צריך לעצות ממש. לטפל במכשול ולהמשיך הלאה.
בני התחיל עכשיו ללמוד נהיגה. הסיפורים שלו לאחר השיעורים מתאימים בדיוק לאנלוגיה הזו.
לאחר השיעור הראשון והשני (שיעור כפול) הוא אמר שהוא התמודד עם צורת חשיבה אחרת. היה לו קשה גם לעשות וגם לחשוב.
לאחר השיעור השלישי הוא אמר כי המעבר מ-40 קמ"ש ל-70 קמ"ש היה קשה יותר מהמעבר מ-70 קמ"ש ל-90 קמ"ש.
בסוף השיעור המורה אמר לו שהוא צריך להסתכל יותר במראות ולהוריד הילוכים בעצירה.
גם בהתנהלות נכונה עם הסוכרת זה כך בדיוק. קשה מאד בהתחלה ואח"כ השינויים קלים יותר ותמיד אפשר להשתפר עוד (כן, גם אני).
כמו בנהיגה, זה אפשרי גם אם זה נראה בהתחלה בלתי אפשרי.
סופשבוע נעים לכולם
איריס
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה