22 מרץ 2015

לא להסיט את העיניים מהמטרה - לא פשוט בפסח

מה זה מכשול? מה הבעיה עם מכשולים.
בהלכה כתוב: "לפני עיוור לא תיתן מכשול"
הנרי פורד אמר:"מכשולים הם הדברים המפחידים שרואים,ברגע שמסיטים את העינים מהמטרה".
יש לי הרבה ניסיון עם ארוחות חגיגיות.
לפעמים אני עצובה ולפעמים שמחה.
לעיתים אני מזדהה עם המשפט ההילכתי ולפעמים עם הנרי פורד בארוחות חגיגיות.
אילו ארוחות חגיגיות?
בחגים כמו פסח, ראש השנה, סוכות, שבועות ואפילו חנוכה.
כנ"ל בימי הולדת, ערבי שישי וסתם ארוחה משפחתית.
קורה שאני מרגישה כמו עיוור ששמו לו מכשול.בעיקר אם לא אני המארחת ורק הוזמתי (בעיקר אם זה לא היה צפוי או מתוכנן).
אני בעצם יודעת מה יכול לקרות אם אוכל ללא הבחנה,
אבל אני כאילו לא רואה זאת. בדיוק כמו עיוור.
כמו בת יענה שתוחבת עיניה בחול כדי לא לראות
לעומת זאת, יש ארוחות שאני מזדהה עם הנרי פורד.זה נכון בעיקר אם אני המארחת או מתכננת נכון התארחות. זה בהחלט אפשרי
אני יודעת שאני רוצה להשאר מאוזנת, וגם אם נכשלתי (כמו אתמול),
חזרתי הבייתה, והלכתי והלכתי....
למרות המכשול, ראיתי את המטרה וחזרתי לדרך הנכונה.
מה הדברים המפחידים בפסח?הארוחות הרבות, שינוי התפריט, המצות, היין ועוד.
המטרה, שצריך לראות תמיד:
ליהנות עם כולם בארוחות ועם זאת לשמור על הבריאות
מטרה ראויה בהחלט, אבל איך עושים זאת?
מבחר חוברות המתכונים שלי מדגימות כיצד ניתן להכין
מאכלים טעימים ומגוונים שמתאימים לאנשים עם בעיות סוכר:
- מתכונים עממיים קלאסיים שאהובים על כל בני המשפחה
- הפחתתי מהם את כמות הפחמימות
- שיפרתי את איכות הפחמימות
- חישבתי את כמות הפחמימות במתכון ובמנה
כך אפשר יהיה לשלב את המתכונים בארוחות 
ולדעת כמה לאכול כי לשמור על מתפריט שניתן לנו ע"י הצוות הרפואי.
וכן לדעת כמה תרופות לקחת אם צריך. 
כדי לעזור בהפיכת החג לטעים ובריא,אני מציעה את האוסף השלם של כל 9 חוברות המתכונים שלי

במבצע מיוחד של 33% הנחה לכבוד החג:96 ₪ במקום 144 ₪ (או 106 ₪ בשני תשלומים) 
הכנסו עכשיו לדף המיוחד\ וקבלו מתכונים שיעזרו לכם
תהנו כמו כולם עם כולם. גם בחג הפסח וגם בארוחות חגחיגיות אחרות.
להתראות
איריס, מומחית לחיים עם סוכרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה