21 פברואר 2015

לפעמים זה קורה

אני משתדלת לא לצרוך הרבה פחמימות ולאכול ארוחות מסודרות.
אבל כמו לכולם, גה אני לא מצליחה לפעמים.


זה בדיוק מה שקרה לי השבוע.

בני חזר הבייתה לרגילה ואני חזרתי מקניות.

סוף סוף מצאתי אוזני המן טבעוניים.
הם התאימו לו, אבל לצערי גם אני יכולתי לאכול מהן.
לא עמדתי בפיתוי. 
הייתי רעבה מידי.

בכל זאת השתדלתי:
שקלתי, חישבתי ולקחתי עבור אוזן המן אינסולין.
מודה. היה טעים.

אחרי 5 דקות התחשק לי מהסוג האחר.
שוב: שקלתי, חישבתי ולקחתי אינסולין.

כמובן, שזה לא השביע. רק סיפק יצר.
עדין הייתי רעבה.
הדבר התבטא בשתי פרוסות לחם קל.
שוב: לקחתי עבורן אינסולין.

והטרוף הסתיים בפרוסת עוגת בננות דקה שהכנתי לכבוד החייל.

לשמחתי אני יודעת כמה פחמימות יש בפרוסה ויכולתי לקחת עבורה אינסולין.
ולמה דקה, כי אני יודעת כמה פחמימות יש בגודל כזה ולא בגודל אחר.
כבר חישבתי פעם.


זאת בדיוק הסיבה שבמתכונים בחינם לבעיות סוכר באתר שלי יש חישובים.
חישוב של כמות הפחמימות במתכון ובמנה.

אם רוצים אוכלים
אבל יודעים איך לשלבם בתפריט ו/או כמה אינסולין לקחת.
לא רק אוסף מצרכים ודרך הכנה.

הרבה יותר מזה.

לגישה למתכונים בחינם יש ללחוץ כאן.
כאלו שכשאוכלים אותם לא מרגישים חולי סוכרת ומסכנים.
מרגישים שקולים ומתוכננים.
זאת המטרה.


בתאבוון ולהתראות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה