22 נובמבר 2014

כשהתחשק לי ציפס

היום התחשק לי מאד ציפס אבל רציתי 
לחסוך קלוריות וגם להקפיד על כמות הפחמימות.


בד"כ אני ממליצה לאנשים עם סוכרת לחשב כ-כוס קטנה של ציפס כמנה פחמימה. אחרי הכל איננו יודעים בכמה תפוחי אדמה השתמשו וצריך להעריך.
זאת הדרך שלי.

הפעם רציתי לחסוך גם בקלוריות.

מה עשיתי?

לקחתי תפו"א וחתכתי אותו לחתיכות כמו ציפסים.
שמתי אותם לחצי שעה בטוסטר אובן ואכלתי עם סלט וכפית שמן זית ולימון.

מה היה לי?
- כמות מדודה (תפו"א בינוני = 15 גרם פחמימות)
- לא יותר מידי קלוריות (לא מטוגן ולא מצופה שמן)
- שיפרתי את איכת הפחמימה של תפוח האדמה (הסלט עם שמן הזית והלימון).
- גאוה ותחושת שליטה
- טעים

היה בהחלט טעים.
כמובן שאפשר היה לערבב את נתחי הציפס בכף שמן זית.
גם היה מצליח מאד.

רוצים עוד טיפיים לחיים עם סוכרת?
טיפים שנותנים אופטימיות, כוחות וגאווה?
כאלו שצברתי עם השנים?



להתראות בכנס הקרוב

בהצלחה ובתאבון גם לכם
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה