15 נובמבר 2014

פעם ראשונה שמדדתי והופתעתי לטובה

מאחר ואני מלווה ומדריכה לחיים טובים עם סוכרת

אני יודעת טוב כמויות וחישובים של כמיות של פחמימה.
כוס וחצי של מלון או אבטיח זו מנה פחמימה (15 גרם).

תמיד חששתי לאכול מלון.
בלי למדוד אני לא מוכנה לאכול.
חששתי שהכמות תהיה קטנה מידי ומבישה.

לכן, העדפתי לא למדוד ולא לאכול.
לא מלון ולא אבויח.

אחרי הכל אני יכולה להסתדר בלי אבטיח ומלון.

לפני מספר חודשים בני הגיע לחופשה מהצבא.
הוא מאד אוהב מלון.
הכנתי קערה של מלון חתוך.

התחשק לי.

הוא אפילו לא היה חתוך לקוביות קטנות.
הרי תמיד אני מסבירה שככל שנחתוך קוביות יותר קטנות כך נקבל יותר מלון ופחות אויר.

הופתעתי מכמות המלון שנכנסה בכוס וחצי.
הרבה יותר משחשבתי.

היה לי טעים והרגשתי גאה ובשליטה.

רוצים עוד טיפיים לחיים עם סוכרת?
טיפים שנותנים אופטימיות, כוחות וגאווה?

הכנס הקרוב יערך ב-18/3 בשעות 18:00 - 21:00
בבית ציוני אמריקה בתל-אביב

להתראות בכנס הבא
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה