03 נובמבר 2014

שונאת עיניינים טכנים - סיפור שהיה

שלום 

אתמול קיבלתי שיחה בהולה מהאיש הטכני
שאחראי על האתר שלי .
הוא התחיל לדבר איתי על מגה וג'יגה ונפח תעבורה,
וכל מיני מילים שאני מכירה אבל לא ממש מבינה..
אז עצרתי אותו לרגע ושאלתי אם הוא יכול בבקשה
להסביר לי את זה במילים פשוטות שאני אבין, בעברית…
אז הוא אמר לי:
"איריס, יש יותר מידי אנשים באתר שלך"
מסתבר שזו "בעיה טובה" -
מה שקרה זה שהמון אנשים נכנסו לקרוא על מרקים,
והרבה מהם נרשמו לקבלת מתכונים נוספים.
זה גרם לעומס על השרת שלי,
שלא רגיל לקבל כל כך הרבה מבקרים בבת-אחת :)
אז אחרי שטיפלנו בבעיה הזאת
(הייתי צריכה לשדרג לשרת חדש...),
אני שמחה לבשר שהאתר פועל מצויין.
מה שמעניין הוא שהמקרה הזה ממחיש בדיוק את אחד הדברים שהנחו אותי כשפיתחתי את השיטה "חיים טובים עם סוכרת".
אחד העקרונות שלה הוא "ידע זה כח".
להבין ואז מצליחים יותר.
להסביר לאנשים תהליכים מדעיים שנשמעים מסובכים
בשפה פשוטה - "בגובה העיניים".

כלומר, אחרי שהסבירו לי בפשטות מה הבעיה שלי,
מצאתי פיתרון לבעיה.
זאת בדיוק המטרת תוכנית הליווי "חיים טובים עם סוכרת":
לתת לך את הידע והכלים שצריך,
לשפר את ההתמודדות שלך עם בעיות סוכר.
כמו שאומרים: "לתת לך חכה ולא דגים".
לדעת מה לעשות בכל מיני מצבים מיוחדים
ולשפר את הביטחון העצמי.
אם גם לך היתי בעיה בקבלת חוברת המתכונים החינמית
יש ללחוץ כאן, וזה יגיע לכתובת המייל שתוכנס

שלכם, איריס
מומחית לחיים עם סוכרת 
מניסיון אישי של מעל 40 שנה
ועבודה עם אלפי לקוחות מרוצים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה