22 נובמבר 2009

שוקולד מריר

בעבר כתבתי פוסט על ניפלאות השוקולד המריר. אני, אינני מחובבי השוקולד המריר מאחר ואני מאוהבי שוקולד חלב. חייבת לציין, שאין לי בעיה עם שוקולד מריר רגיל, כגון זה המחולק עם הקפה בבתי הקפה, אך השוקולד המריר המשובח בעל 70% קקאו ומעלה שכמות הפחמימות פחותה בו בהרבה, אינו ערב לחיכי.

לפני כחודש החלטתי, שאין זה יתכן שאני ממליצה לאנשים לאכול שוקולד מריר משובח אך אני ממשיכה לאכול שוקולד חלב בעיקר מאחר ופעם בשבוע אני מרשה לעצמי לחגוג על שוקולד. החלטתי ללמוד להנות משוקולד מריר ולחפש את זה שמתאים לי יותר. קניתי סוגים רבים של שוקולד מריר משובח 70% וגם כאלו בטעמים שונים. בחנויות טבע מצאתי סוגים מיוחדים ובטעמים מיוחדים. עד עתה גיליתי ש-Cote D'or הכי טעים לי מבין השוקולדים הרגילים ומצאתי אחד מסוג ISIS עם קליפות תפוז שטעים לי גם כן. מצאתי עוד סוג בטעם תפוז שעדיו לא טעמתי אך יש בו 27.6 גרם פחמימות ל-100 גרם. הוא אורגני ולכן נקנה בחנות טבע. מקוה שגם הוא יהיה טעים.
בכל מקרה, למדתי שיש להשקיע ולחפש את הסוג הטעים יותר עבור הטועם ולא להתיאש. מקווה שלאחר מספר פעמים אתחיל לאהוב את זה כמעט כמו את שוקולד החלב העתיר בפחמימות.

איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה