20 דצמבר 2014

לביבה לכל דרישה

השבוע התאספה המשפחה שלנו לכבוד חנוכה.

אני התנדבתי להכין את הלביבות.

לומר את האמת, הסיבה לכך הייתה כי רציתי שיהיו גם לביבות טבעוניות.
שיתאימו גם לי וגם לבני.

מאחר ואני רגישה לצרכים מיוחדים, החלטתי להענות למה שאני יודעת.
אפילו שאלתי על צרכים מיוחדים שיש.

הדרישות היו:
1. רגישות לגלוטן
2. דיאט
3. טבעונות
4. ללא קמח מלא
5. ללא קטניות
6. ללא ירקות ממשפחת המצליבים

הכנתי כמה סוגי לביבות תוך מענה לכל הדרישות.

מה הכנתי:
- לביביות תפו"א רגילות (אפויות ומטוגנות )
- לביביות תפו"א טבעוניות(אפויות ומטוגנות )
-לביבות ירקות רגילות (אפויות ומטוגנות)
-לביבות ירקות טבעוניות(אפויות)

הירקות עמדו בדרישות ולא הכילו ירקות בעיתיים.
הלביבות של הירקות הלא טבעוניות היו עם קמח לבן.

"מטוגנות" עבורי זה לא בהרבה שמן,
 אלא בניגוב המחבת במעט שמן. הרגל.

ציינתי בפני מישהו שלביבות הירקות חסרות חלק מהירקות שאני אוהבת אך אינני יכולה להשתמש בהם.
נשאלתי האם גם זו שרגישה להם דאגה לצרכי הטבעוניים.

"סביר להניח שלא" ציינתי, "אך אני עונה לצרכים של כולם".

מאחר והיו סוגים רבים, חלקתי את הסטיפגניות במספר צלחות
אף הצמדי פתק מתאים לכל צלחת עם הסוג שבה.

להתראות וחג אורים שמח
איריס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה