03 אוגוסט 2009

קפה ברד

גם לנו מותר להנות מכוס קפה קר בימים החמים. כבר כתבתי על העדפות לקפה קר אך קיבלתי היום תגובה בפורום ממשתמש שממאן לוותר על הקפה ברד.
אי אפשר להתווכח עם הרצון למתוקים ופינוקים למיניהם. עם זאת, כדאי לעשות זאת בצורה חכמה ומתוכננת. להלן מספר הצעות:
1. בארקפה ובקופי בין מכינים קפה ברד בבלנדר לפי בקשה כשהחשובים הם: ללא סוכר, על בסיס מים. כמובן יש לודא שאינו מוכן מאבקה. אין לנו שליטה מה יש באבקה. הבטחות הן הבטחות ולא יותר.
2. אם אתה מתעקש לקנות את אלו מהמכונות, בדוק את רמת הסוכר שעה לאחר השתיה ושעתיים לאחר השתיה. אם אתה משתמש באינסולין קצרצר טווח |(NOVORAPID) תוכל ללמוד כמה אינסולין להזריק באיזה בית קפה. אם הינך משתמש גם באינסולין ארוך טווח, הבדיקה תאשר האם הלבלב שלך יכול להתמודד עם זה. כמו בכל דבר מדובר בניסוי וטעיה
3. אני למדתי להכין קפה קר בבלנדר בבית ואני אף מוסיפה ארטיק גלידל אחד בטעם וניל, שוקולד או קפה. הארטיקים עושים את הטעם משובח ביותר ויש לי שליטה בכמות הפחמימות: קפה על בסיס מים, בלי סוכר וארטיק אחד. סה"כ אולי חצי פחמימה.

תגובה 1:

  1. המתכון זה זוכה הלצלחה היסטרית לכל מי שאני נותנת אותו. לבן הסכרתי שלי אני מכינה בזכותו מילקשייק - אני לוקחת גלידה דיאט או ארטיק אחד, מוסיפה קרח וחלב ומגיעה למנה עד מנה וחצי של פחמימות והוא מאושר - אגב, אני לא נבהלת מכך שמשקה (כולל שוקו) מגיע אפילו לשתי מנות. מאחר שמדובר במשקה עם חלב, זאת פחמימה מורכבת. הוא מקבל את המשקה כקינוח בתוספת לארוחה ואני מחשבת את המשקה כחלק ממכסת הפחמימות של הארוחה ומזריקה בהתאם. המתכון אגב זכה להצלחה אצלי ואצל אחותי. שתינו לא מעכלות לקטוז ואני מכינה קפה קר ממים קרים וקרח כתוש ומשתמשת בארטיק וניל דיאט בתור תחליף חלב.
    גם חברתי שבדיאטה נהנת מהרעיון.

    השבמחק