10 פברואר 2015

יאשה חפץ - כנר גדול אבל מתרגל תמיד

יום אחד לפני הופעה גדולה בניו יורק,
נראה הכנר המפורסם יאשה חפץ מתאמן על סולמות בסיסיים:
דו-רה-מי-דו-רה-מי.
איש אחד פנה בתמיהה אל הכנר: "אני רואה שאתה מנגן את סולמות בסיסיים... "
ענה לו יאשה חפץ: 
"תמיד אחרי מנוחה ולפני הופעה נוספת אני קודם כל חוזר על הבסיס".
הכרת הבסיס חשובה ביותר, גם בהתמודדות עם בעיות סוכר.
חשוב בעיקר להבין את כל אותם המושגים המוכרים,
אלו שאנחנו שומעים כל הזמן,
ואף משתמשים בהם לעיתים קרובות,
אבל לא באמת מבינים אותם לעומקם.
איך נדע מה נכון לעשות וממה צריך להזהר,
אם איננו מבינים היטב את הנושא?
בהזדמנות אחרת אמר הכנר הדגול:
"אם אני לא מתאמן יום, אני מרגיש.
 אם אני לא מתאמן יומיים, הקהל מרגיש"
כלומר - אין יותר מידי ואין "אני כבר יודע". חזרות חשובות
בכנס אני נותנת סודות השיטה לחיים טובים עם סוכרת,
מלווים במגוון עצות שימושיות להתמודדות עם בעיות סוכר ומניעתן.
הכל מנסיון אישי של מעל 40 שנה עם סוכרת
 ועבודה עם הרבה לקוחות מרוצים.
כלומר, הרבה ניסיון מוכח כטוב.
הארוחה החגיגית המוגשת בהפסקה, מדגימה כמה מעקרונות השיטה
וממחישה שהכל אפשרי וניתן ליישום באופן מעשי.
הכנס "סודות החיים הטובים עם סוכרת"
יערך ביום רביעי ה-18/3 שעות 18:00 - 21:00
בבית ציוני אמריקה בתל-אביב
המיקום המרכזי סמוך למרכז עזריאלי ותחנת רכבת השלום
נבחר כדי לאפשר גישה נוחה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית.
לפרטים נוספים, משובים והרשמה כאן.
להתראות בכנס הקרוב
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה