04 יוני 2014

גם הפעם - הטבעונות שמרה עלי - שבועות

עכשיו חזרתי מארוחה של המשפחה המורחבת לכבוד השבועות.

איך זה קרה שחג הביכורים הפך לחג של תנובה.
הכל מוצרי חלב בכל צורה שהיא.
מחג הביכורים שכולל פירות, ירקות, דגנים וכדומה 
זה הפך לחג החלב.

לא הרבה זוכרים שיש קשר לביכורים, לקציר, שבעת המינים  או לשלושת הרגלים.
מכירים רק את החלב ומוצריו.

כל השולחן היה מלא פשטידות גבינה, פיצות ועוד מאכלי חלב.
אני הבאתי סלט חסה ועוד פשידה (טעימה!) ללא חלב ובייצים.

מזל שהיו עוד שני סלטים.
כל המאכלים האחרים היו עתירים בשומן וקלוריות.
אין מצב להעריך את כמות הפחמימות במה שיהיה שם.

מזל שאני טבעונית.
אפילו לא התפתתי מרוב הדברים
גם לא מהעוגות הרבות.
אכלתי מהאבטיח והמילון וקינחתי בעוגה שהבאתי.
בעיות סוכר לא היו עוצרות אותי בפני הטרוף שהיה שם.

מה אני אומרת:
כדאי להפוך צריך לרוצה.
כשרק צריך, מוותרים לפעמים 
כשרוצים זה הרבה יותר חזק.
זה פשוט בא ממקום אחר.

הכנתי עוגת גבינה טבעונית לי ולבני.
יצא לא רע וגם טעים.
צילמתי את זה, אבל החלטתי לא להעלות את זה.
מי צריך את זה?
חגגנו עם הרבה צבע והיה טעים.
בעיקר המפגש המשפחתי.

להתראות
 איריס
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה