10 פברואר 2013

משק ברזילי - המלצה חמה

רבים מספרים כי הם מגישים או כי אכלו אוכל בריא.

אוכל בריא הינו מושג רחב ואינו בריא כלל לכולם. לכל אחד אילוצים ודרישות למזון מיוחד.

היום אכלתי במשק ברזילי שבמושב ירקון.

כמו מקומות רבים הם מצהירים כי הכל אורגני ובריא.

אין לי התנגדות למושג "אורגני" שכן  אני אוכלת גם דברים אורגנים במידה.
למה במידה, כי הם מאד יקרים.

למה אני מציינת את המקום הזה דווקא?

היום אכלתי שם והופתעתי לגלות תפריט צמחוני, טבעוני וללא גלוטן.

המנות הטבעוניות והללא גלוטן מסומנות.

היה טעים וגם מתאים לצרכי.

עכשיו אני יודעת איפה לאכול עם בני כך שהאוכל יתאים לשנינו וגם יהיה טעים לשנינו.

דבר נוסף חשוב לציון:

זהו המקום הראשון שאני מזמינה בו משקה חם צ'אי לאטה שאינו מכיל סוכר. פעם אחת בקרתי שם והכינו אותו מאבקה. לברר לפני ההזמנה.

במקומות רבים כמו קפה ארומה מגישים  צ'אי לטה אך הוא מוכן מאבקה שמכילה סוכר.

למי שחשוב להמעיט בכמות הפחמימות או לדעת כמה פחמימות הוא אובל, תה כזה אינו מתאים.

סוכרת זה לא עונש.  סוכרת זה מצב חיים. צריך לדעת ממה להיזהר.

לדוגמא: משקאות כגון קפה ברד או צ'אי לטה המוכנים מאבקה. אומנם לא הוספנו להם סוכר אולם האבקה כבר מכילה סוכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה