31 מרץ 2010

ליל הסדר

ליל הסדר הוא חויה לא פשוטה עבורינו אך גם הפעם נערכתי בזמן וטוב שכך.

הגעתי לארוחה במושב בית זית עם עציץ גדול וגם:
פשטידת ירקות גדולה
סיר גדול של שעועית במיץ עגבניות
קערה ענקית של סלט ירקות
סלט גדול של סלק
סלט גדול של שומר

כל האורחים הגיעו והסדר התחיל.
בעת הקריאה בהגדה רק טעמתי מהמצה למען הקידוש.
את האינסולין הזרקתי רק כשהתחלתי לאכול את הארוחה.
את המרק אכלתי ללא כופתאות, וויתרתי על הדג הממולא אך מטעמי קלוריות ולא פחמימות והתענגתי על חריימה.
אם לא הייתי מביאה את כל מה שהבאתי היו עומדים בפני: 3 סוגים של אורז. תפו"א, סלט וולדורף טעים אך עם המון מיונז, סלט חסה עם הרבה זרעי חמניות, כדורי בשר, פרוסות בשר ועוף.
כמובן שמהסלטים עמוסי השומנים והקלוריות לא אכלתי ולכן אכלתי הרבה פשטידה, שעועית וסלטים שאני הבאתי. לקחתי גם עוף. לקינוח אכלתי קצת פירות וחתיכה קטנה של עוגה. הייתי שבעה ומרוצה
.
השיטה עובדת. כולם נהנו מהדברים שהבאתי אך החשוב מכל זה שאני לא הייתי רעבה.

החשוב מכל: מאד נהנתי מהחברה הנעימה ומתחושת התיכנון שהצליח והשליטה.

חג שמח, כשר ומאוזן לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה