07 ינואר 2009

שיח הורים - JDRF

בסוף ינואר מתחילה סדרה חדשה של מפגשים של הורים לילדים. זוהי הסידרה השלישית וישנם הורים שמקפידים להרשם לכל המפגשים.

גם הפעם, נקפיד להזמין בוגרים עם סוכרת כדי להמשיך שהחיים ממשיכים מאחר וראינו כמה זה חשוב להורים.

שיח-הורים זו העבודה שמחממת לי במיוחד את הלב. אני מרגישה, שההורים סופגים כוח במפגשים: ממני ומהזוגות האחרים. במפגשים אני ממלאת את תפקיד המנחה אך גם את תפקיד הילד הסוכרתי והבוגר הסוכרתי.

יתרונות המפגשים, המפורטים למטה, נאמרו ע"י ההורים בסיכומי הסדרות הקודמות.


יתרונות המפגשים :
- לא מרגישים לבד. יש עוד כמונו
- בעזרת המפגשים, למדתי לקבל את המצב ולהפנימו
- שווה לי לבוא פעם בחודש כדי לראות אותך (איריס). זה נוסך בי הרבה תקוה ובטחון עבור בתי.
- לא צריך לשחק גיבורים כמו עם החברים. כולם מבינים בדיוק במה מדובר
- מקבלים כח אחד מהשני
- להגדיל את מעגל התמיכה - משפחות תומכות
- ללמוד מניסיונם של אחרים


עוד על הקבוצה:
הקבוצה תיפגש אחת לחודש החל מחודש ינואר, למשך 5 מפגשים, במשרדי חברת גפן מדיקל, רחוב בוני העיר 9, שכונת כוכב הצפון תל אביב (קומה 2 מעל המרכז המסחרי).
המפגשים יתחילו בשעה 20:30 וימשכו כשעה וחצי (מצ"ב טופס הרשמה).


להלן תכני המפגשים ומועדיהם:
1. מסגרות חינוכיות: איך "לדבר סוכרת" במסגרות החינוך (25 לינואר).
2. הילד שלי: איך לעזור לילד שלי לחיות טוב יותר עם הסוכרת (15 לפברואר).
3. רפואה וחידושים במחקר: הרצאת חוץ (15 למרץ).
4. סוכרת והתא המשפחתי: קשר בין אחים, זוגיות וחזרה לשגרה (19 לאפריל).
5. לקראת העתיד: איך הסוכרת תשפיע על העתיד? (24 למאי).


ממליצה בחום לכל ההורים לילדים מתוקים, הקוראים רשימה זו, להצטרף לקבוצה החדשה ולהנות מכל יתרונותיה.

איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה