08 יולי 2015

חטיפי אנרגיה, סוכרת והעיקר שיהיה טעים

בשבוע שעבר היה לי יום פגישות בתל אביב.

כמו שקורה הרבה בימים כאלו,
סדר היום התעכב והשתבש.
למרות שתכננתי לקנות כריך מתאים לפני העליה לרכבת, לא הספקתי.
עליתי לרכב, מורעבת.

 אבל היה לי פיתרון

בתיק יש לי תמיד שלושה חטיפי אנרגיה.
שיהיו אם אזדקק להם.
בשבוע שעבר הייתי זקוקה להם.
לאמיתו של דבר, אחד לא הספיק לי ואכלתי שניים.
ללא ספק פחות פחמימות וקלוריות מכריך קנוי,
 ביגלה או משהו אחר (אולי בסלט חסה יש פחות קלוריות...)

מטרת חטיפי האנרגיה בתיק היא שיהיו מוכנים אם אזדקק להם.
אומנם הם היו מוכנים ועשו את תפקידם.

גם בטיולים ונסיעות אני מצטיידת בהם שיהיו עד שאכיר את המקום ואדע מה ואיפה לקנות.

אני אישית, מעדיפה חטיפים בלי ממתיקים.
מה שחשוב לי שתהיה בהם כמות של מנה פחמימה (פרוסת לחם, תפוח קטן).

לשם כך ערכתי סקר מעמיק במספר חנויות.

בקובץ המיוחד שהכנתי יש גם חטיפיםללא סוכר
וגם חטיפים ללא גלוטן.

כל אחד צריך לבחור מה שמתאים לו.


מוזמנים להעביר את הקישור לאנשים עם בעיות סוכר.
עיזרו להם לבלות בקיץ ולמנוע מהסוכרת לחבל להם התוכניות.

להתראות
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה