17 אוגוסט 2014

צבע המשקפיים קובע

רוצה לפתוח בקטע משיר מקסים:

משקפיים ורודות 
אריק איינשטיין 
מילים: נתן אלתרמן
לחן: שם טוב לוי


יש פה תחת השמיים
כלל ידוע בספרים -
כצבעי המשקפיים
כן הוא צבע הדברים.
בשחורות רק רע רואים פה,
בוורודות הכל תמים,
....
....

הזכוכית את הצבע נותנת
והלב מצטרף אחר כך.
בשחורות התקופה מעוננת.
בוורודות עוד השמש תזרח.
המצאה יקרה, משקפיים.
הסתכל נא וראה, למשל -
בשחורות עד צוואר באו מים,
בוורודות - על המים נמל!

המצאה יקרה, משקפיים.
הסתכל נא וראה, למשל -
בשחורות עד צוואר באו מים,
בוורודות - על המים נמל!
 

========================================

אני מאד מאמינה במשקפיים ורודים.
משקפיים שצובעים את הדרך ולא רק את המטרה.

סוכרת היא דוגמה נהדרת לכך.
רבות מאיימים עלינו: 
סיכונים, מחלה בריגרסיה, חוסר שליטה ועוד ועוד

לעומת זאת אפשר להסתכל על בעיות אחרות ולהתנחם.
השקפה וגישה לחיים.

זה מה שכתוב בשיר:
"הזכוכית את הצבע נותנת והלב מצטרף אחר כך"

אני עברתי מעל  40 שנה עם סוכרת כי הייתי אופטימית.
זה לא שזלזלתי בהווה ובמה שביכולתי לעשות.
ההפך.
כשהתחלתי להבין, איך זה משפיע עלי, על חיי ועל בני משפחתי
התחלתי לקחת אחריות.
עדין אינני יודעת מי יהיה מחר, בעוד שנה או עשרים שנה.
אני רואה עתיד של חיים טובים ומאוזנים ורוצה דרך נעימה להגיע לשם.
רוצה דרך בורוד - להשתמש במשקפיים ורודים.
אם אפשר שיהיו גם פרחים צבעוניים ויפים

מזכיר לי את ההבדל בין פאסימיים ואופטימיים כפי שחיים שפירא כתב:
"פסימיים אינם משנים את העתיד.
הם רק עושים את ההווה יותר קשה".

אם אתם פסימיים ורואים רק שחורות,
הגיע הזמן להחליף משקפיים ולראות ורוד.
בכנס חיים טובים עם סוכרת ,
אני נותנת אופטימיות במנות גדולות.
אני ממחישה שאפשאר לחיות טוב עם סוכרת
זה לא שאני מראה שצריךך לשמוח שיש לנו סוכרת,
אבל לא להפסיק ליהנות ולשמוח גם עכשיו.
האוירה החגיגית, התוכנית העשירה והכיבוד העשיר המותאם במיוחד,
ממחישים שזה אפשרי.
לא לחינם יש מי שהשתתף בכנס מספר פעמים.
שהרי הפרסים למשתתפים הוא מוטיבציה ואופטימיות.

לקבלת מוטיבציה ואופטימיות במנות גדושות בכנס הבא :

כדאי למהר ולהירשם, מספר המקומות מוגבל! ההרשמה החלה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה