22 יולי 2012

לולי הטבחית מבשלת לאנשים עם סוכרת

שלום לכולם

פעם חשבתי שהתפריט שלי משעמם ומוגבל.
הייתי מכינה דברים לבני המשפחה ודברים אחרים לי.
או שהייתי מבשלת ואופה לכולם עם ממתיקים מלאכותיים ולא בריאים.

גם אתם מרגישים ככה?
אני מבינה אתכם.
 
היום אני מבינה כי גם אני יכולה לאכול כמו כולם, פשוט בכמויות אחרות ועם ספירה של כמות הפחמימות.

ולמה אני מספרת לכם את זה?
 
זוכרים את לולי הסוכריה הסוכרתית שלי?

היום בבוקר היא דפקה אצלי בדלת והופיעה עם כובע של טבח, ספר מתכונים לסוכרתיים, כלי עבודה מתאימים והרבה מוצרים.
היא הכינה לי ארוחת מלכים שכללה שני סלטים, פשטידה, צילי קון-קרנה, לחם תירס, קוביות של תפו"א ובטטה ועוגת שוקולד לקינוח.

לולי הסבירה שהכל טוב לסוכרתיים כל עוד אוכלים במידה ויודעים איך לחשב מה אוכלים.
קיבלתי ממנה את כמות הפחמימות המדויקת בכל מנה של המתכונים, והרכבתי לי ארוחת מלכים.

רוצים גם? אתם מוזמנים למלא פרטים ותמורת השקעה סימלית של 27 ש"ח החוברת תישלח לכם במייל.

בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה