08 פברואר 2012

דרום אדום: מה הקשר בין כלניות וסוכרת







היום נסעתי עם בן-זוגי לדרום האדום. באמצע הנגב שרוע לו ים של כלניות אדומות.

מראות מרהיבים של מרבדי כלניות. כל הקסם הזה ליד מושב שוקדה.

כהרגלי אני מתכננת ומתארגנת. לקחתי פריכיות אורז (זה מה שאני אוכלת עכשיו במקום לחם), פירות, חטיפי אנרגיה וכמובן גלוקומטר, אינסלון וגלוקוז.

טיילנו הרבה במרחבי הכלניות והפריחה בפארק בארי. כשהיינו שם אכלתי את פריכיות האורז ותפוח אחד אבל התחשק לי אוכל אחר.

מתחם הכלניות גדול ומרהיב אבל אוכל לא היה שם מלבד דוכן קטן לרוכבי אופניים בכניסה לקיבוץ בארי.
משהו יותר ממשי מצאנו רק בקפה ארומה בצומת קמה.

מזל שהבאתי איתי אוכל. כך לא יכולנו להמשיך בטיול עד שהחלטנו לסוע חזרה לכיוון ארומה.
אם לא הייתי מצטיידת, הייתי חווה נפילת סוכר והיינו צריכים לשנות את התוכניות.
בזכות מה שהבאתי יכולנו להמשיך.
אומנם בסוף החזרתי אוכל הביתה, אבל הייתי מסודרת אם הייתי זקוקה גם לו.

תכנון - זה שם המשחק להתנהלות נכונה עם סוכרת.

מה אני מציעה?
סעו לראות את הכלניות המרהיבות. שווה מאד. אולי אתם מעדיפים מקומות אחרים שכבר תכננתם לראות.
הסוכרת לא צריכה להוות מכשול לעשות זאת, אבל אל תצאו בלי אוכל וציוד אחר.
סמכו רק על עצמכם.
אם תמצאו משהו אחר טעים יותר, פנקו את עצמכם. אבל אם לא יהיה – אתם תהיו מסודרים.


עוד אפשרויות למנות טעימות עם בעיות סוכר.
לכם ולכל המשפחה:


מתכונים בחינם: טעימים לחיים טובים עם סוכרת
תוך שמירה על הבריאות


לגישה למתכונים יש ללחוץ => כאן

בילוי נעים,
איריס, חיים מאוזנים עם סוכרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה