05 אוקטובר 2011

עוד על סוכרת ואסרטיביות

בשבוע הבא יש לי תור במרפאת הסוכרת ולכן הלכתי היום לעשות בדיקות דם.

בבוקר לקחתי אינסולין ארוך טווח כרגיל ויצאתי למעבדה מוקדם. הגעתי לשם ב-7:20.

בקופה שלי (מכבי) שינו את שיטת הבדיקות: אין יותר משרד והלבורנטיות עושות הכל.

להפתעתי היו אנשים רבים לפני. כל-אחד נכנס ליותר מרבע שעה והתור לא התקדם. לאחר כחצי שעה יצאה אחת הלבורנטיות ודווחה כי הייתה תקלה במחשב ועכשיו הכל יתחיל לזוז.
לאחר 40 דקות של המתנה, עוד לבורנטית יצאה החוצה. ניגשתי אליה והסברתי לה כי יש לי סוכרת וכי לקחתי אינסולין בבוקר ועבר הרבה זמן. היא ניכנסה ודיברה עם אחת הלבורנטיות ואמרה לי "אני אמרתי לה".
מאחר והיו חמישה אנשים לפני ולא התיחסו להערתי חיכיתי עוד רבע שעה בתור.

לאחר הבדיקה נכנסתי מיד למנהלת הסניף וסיפרתי לה את הסיפור. המנהלת היתה המומה ולקחה ממני את כל הפרטים כולל איפה ישבה הלבורנטית שדיברתי איתה.
"לך זה כבר לא יעזור" היא אמרה לי "אך אסור שזה יקרה לאחרים". לא יודעת אם זה יעזור אך היה לי ברור שאסור לשתוק על התנהגות כזאת.
מה שבטוח שאם הייתי מרגישה שהסוכר ירד יותר מידי, לא הייתי ממתינה עוד 15 דקות ואפילו היתי מתעקשת קודם.
אני יודעת מה יכול לקרות ואני צריכה לדאוג לעצמי. לא לסמוך על אחרים.

שנה טובה
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה