09 יולי 2011

היה לי חבר היה לי אח הושט לי יד כשאקרא

ראובן מלאך כתב בשירו:
אל תדאג חבר זה הכל עובר
גם אני עברתי את אותו משבר
...
אחי עכשיו אני יודע עשיתי שטויות
אחי עכשיו אני לומד מכל הטעויות
תזרום עם החיים הכל עוד יסתדר
זוכר איך עברתי את אותו משבר

כמה חשוב שאנשים שעוברים את אותם הדברים יעזרו ויתמכו.

גם בכנס השנתי של האגודה האמריקאית לסוכרת שהתקיים ביוני בסן-דיאגו הכירו בעובדה הזאת עבור סוכרתיים:
לא סתם קבוצת תמיכה שמשתתפים בה סוכרתיים אלא גם המוביל והמלווה צריך להיות סוכרתי.

בכנס דיווחו חוקרים מאוניברסיטאות וושינגטון וסנט לואיס כי כאשר מנחה הקבוצה החברתית הינו סוכרתי התוצאות טובות יותר.
עוד ציין החוקר הראשי כי המשאב החשוב ביותר במרפאה שלו הוא לא הרופאים אלא הסוכרתיים שתומכים ומלווים.

גם אני רואה את זה הרבה אצל סוכרתיים שאני מלווה אותם כי קל יותר לקבל דברים של אנשים שעברו וחוו את אותו הניסיון.

איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה