18 יוני 2011

כמה מפתיע - מלאווח לעומת שוקולד

בטוחה שכבר סיפרתי שהפינוק השבועי שלי הינו 100 גרם שוקולד אותו אני אוכלת בהנאה רבה.
למרות שיש לי סוכרת, אני אוהבת לפנק את עצמי ואני רק לומדת מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

השבוע החלטתי לגוון. כשערכתי קניות בשוק קניתי מלאווח ואכלתי אותו לאחרוחת בוקר במקום את השוקולד.
כמובן שנערכתי אליו בדיוק כמו אל שוקולד:
יותר אינסולין ארוך טווח, הרבה בדיקות ותיקונים ופעילות גופנית מפוזרת במשך היום.

להפתעתי הרבה, רמות הסוכר היו גבוהות מאשר כשאני מכייפת עם שוקולד.

אומנם תיקנתי כל הזמן (זאת בדיוק המשמעות של הבדיקות הרבות), אבל הופתעתי.

לפי הערכתי בשוקולד יש יותר פחמימות מאשר במלאווח ויתכן שזה קרה בגלל כמות רבה של חומוס ששמו לי (קשה לי להאמין).

בכל מקרה, עוד דוגמה שבסוכרת אין חוקים קבועים אלא הרבה ניסוי וטעיה.
לא, ני לא מצטערת שניסיתי וגם נהנתי.

אם עוד פעם אחליט לעשות יום כזה, אדע שצריך תיקונים יותר תכופים ויותר פעילות גופנית.

להתראות

איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה