05 מרץ 2011

איזה באסה. גם זה קורה

תכננתי לכתוב לכם היום ולספר על הכנס המדהים שהייתי בשבוע שעבר, אך שיניתי את תוכניותי היום בבוקר.

החלטתי לספר לכם מה קורה לי כדי להראות שזה קורה לכולם ולא צריך לההיכנס להיסטריה או להתיאש.

קמתי היום בבוקר ורמת הסוכר שלי היתה 256. זה קורה לפעמים אך בד"כ אני גם יודעת מה גרם לזה.
הפעם הלכתי לישון לאחר שבדקתי את רמת הסוכר והיא היתה בסדר.
ניסיתי לחשוב מה יכול היה לגרום לזה אך לא הצלחתי. אפילו לא אכלתי משהו מיוחד לארוחת ערב.

וכמו תמיד: לא הבנתי למה ולכן המשכתי הלאה. תיקנתי את הרמה וישבתי לאכול ארוחת בוקר.
כהרגלי בשבת בבוקר, תכננתי לצאת להליכה ולכן לרק תיקנתי את הרמה אך לא לקחתי אינסולין עבור הפרוסה שאכלתי.

עכשיו חזרתי מההליכה ובדקתי את רמת הסוכר לראות אם היא לא נמוכה מידי (הלכתי מעל שעה שזה הרבה יותר מאשר פרוסה לחם).
רמת הסוכר היתה 326.
ברצוני לציין כי קורה שכאשר אני חוזרת מהליכה הרבה יותר קצרה, רמת הסוכר שלי בסביבות 180 מאחר ואינני לוקחת אינסולין עבור הפחמימה שאכלתי לפני.

וכמו תמיד: לא הבנתי למה ולכן המשכתי הלאה. תיקנתי את הרמה והתישבתי לספר לכם על כך בבלוג.

התמודדות עם סוכרת כוללת הרבה עליות ומורדות ועם הכל צריכים להסתדר.

להתראות
איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה